Geen producten (0)

Reparatiebeleid en Q&A

Waarom gebruikt Repairstore originele onderdelen?
Wij kiezen er bewust voor om uitsluitend originele onderdelen te gebruiken voor onze reparaties. Wij geven op elke reparatie die wij uitvoeren vanaf april 2015 standaard 12 maanden garantie! Waarom deze keuze? Heel simpel! Wij repareren telefoons en tablets voor zowel particuliere als zakelijke klanten. Om onze samenwerking met bedrijven en verzekeringmaatschappijen op de juiste wijze voort te zetten, kunnen wij het ons niet veroorloven om nagemaakte of hergebruikte onderdelen te gebruiken.

VANAF 1 JANUARI 2016 GEBRUIKEN WIJ DE TERM ORIGINEEL NIET MEER VOOR ONZE IPHONE SCHERMEN! DIT IS VERBODEN DOOR APPLE VOOR ALLE REPARATEURS! WIJ LEVEREN UITSLUITEND BEST VERKRIJGBARE KWALITEIT SCHERMEN/MADE FOR APPLE VOOR ONZE APPLE PRODUCTEN!

Wat zijn duidelijke verschillen tussen een origineel scherm en een namaak of refurbished scherm?
- Kleur. De kleuren in het scherm zijn niet even helder als een origineel scherm!
- Touchscreen. De touchscreen is niet even gevoelig als een origineel scherm!
- Frame. De frame van een namaak of refurbished scherm kan loslaten omdat ze handmatig in elkaar worden gezet!
- Bestendigheid. De originele schermen kunnen een stuk meer hebben als een namaak of refurbished scherm!

Dit zijn belangrijke factoren om voor ons als reparatiebedrijf deze schermen links te laten liggen en ook al is het duurder gewoon originele onderdelen te gebruiken!

De keuze is natuurlijk aan u als consument! Wilt u meer informatie over de namaak/refurbished schermen? Neem dan contact met ons op!

Reparatie
Als u een reparatie wilt laten uitvoeren aan uw telefoon of tablet, is Repairstore de expert die u zoekt. Wij helpen dagelijks tientallen mensen door reparaties uit te voeren.

Smartphone reparatie is één van onze belangrijkste werkzaamheden. Een Smartphone scherm vervangen kunt u bij ons laten doen binnen 20 minuten. Veel tevreden klanten gingen u voor. Onze ervaren monteurs voeren de reparaties vakkundig uit en zij gebruiken hierbij originele vervangingsonderdelen. Interesse in onze reparatieservice? Bekijk de opties meteen op onze website of kom langs in onze winkel. Bijna alle Smartphones en Tablets nemen we aan en we geven van tevoren een heldere prijsopgave. Zo komt u niet voor verrassingen te staan.

Heeft u waterschade aan uw toestel? Waterschade onderzoek is dan geschikt! Bij zo'n onderzoek nemen onze technici uw toestel onder de loep en bekijken of reparatie nog mogelijk is. Ook kunnen we aangeven welke onderdelen er aan vervanging toe zijn.

Een Smartphone scherm reparatie doe je niet zelf, maar laat je over aan een expert. Bij Repairstore wordt uw Smartphone scherm reparatie uitgevoerd door ervaren technici. Daarom geven wij ook 12 maanden garantie op al onze reparaties. Van te voren doen we een gratis schade-onderzoek, waarna u een heldere prijsopgave krijgt. Door op deze manier te werk te gaan, bent u er zeker van dat u geen onverwachte kosten maakt. Dat is de service van Repairstore. Heeft u vragen over een van onze diensten?

Bel dan met 0486 599 058 . We zijn u graag van dienst.

Dus is uw Smartphone scherm kapot? Laat hem dan repareren bij Repairstore. U kunt ook binnen lopen in onze winkel in Houthalen. Een afspraak maken is niet nodig en u parkeert gratis voor de deur e.o . Woont u niet in de buurt? Stuur uw toestel dan op naar ons. Neem contact op voor de mogelijkheden van verzending en retourneren.

Q&A
1 Hoe lang duurt een reparatie?
Reparaties zijn bijna altijd klaar terwijl u wacht. Bijna alle iPhone en Samsung reparaties worden binnen 30 minuten gerepareerd.
iPad / iPod, Moedebord & Waterschade reparaties en andere merken reparaties kunnen eventueel langer duren. Hierover wordt u geinformeerd bij inname.

2 Moet ik een afspraak maken voor een reparatie?
Nee! Wij werken zonder afspraak. U kunt dus direct langskomen voor het herstellen van uw defecte telefoon.

3 Kan ik GRATIS parkeren?
Ja! U kunt bij ons in de straat GRATIS parkeren.
U kunt tijdens uw reparatie dus gewoon uw auto laten staan en eventueel boodschappen doen in winkelcentrum Houthalen.

4 Zijn de prijzen inclusief reparatiekosten en BTW?
Al onze prijzen zijn inclusief BTW met factuur.
Al onze reparatie prijzen zijn inclusief reparatie door Repairstore.

5 Zijn de onderdelen origineel of OEM?
Wij gebruiken uitsluitend 100% originele onderdelen!

6 Hoe lang heb ik garantie?
U heeft 12 maanden garantie op het vervangen originele onderdeel.
LET AUB OP: Val, Druk, Water & Vochtschade vallen NIET onder GARANTIE!

7 Kan ik jullie factuur aanbieden bij mijn verzekering?
Zeer zeker! U ontvangt altijd een factuur van ons en deze kunt u gewoon indienen bij de verzekering.

8 Gaan mijn gegevens verloren bij een reparatie?
Normaal gesproken niet! Wij vervangen enkel het defecte onderdeel. Data wordt opgeslagen op het moederbord van uw telefoon of op uw geheugen kaart. Zolang deze niet vervangen wordt blijft alle data dus behouden. Voor alle zekerheid adviseren wij altijd een back-up te maken van uw data. Wij kunnen u hierbij ook helpen als u er niet uitkomt.

9 Betaal ik ook onderzoekskosten?
Nee! Bij ons betaald u nooit onderzoekskosten!

10 Mijn reparatie staat niet in jullie lijst?
Geen probleem, neem dan contact op met ons en wij kijken wat we dan voor u kunnen betekenen.
In 99% van alle gevallen bieden wij altijd een betaalbare oplossing!

11 Kan ik mijn toestel ook opsturen voor reparatie?
Ja! Als u uw toestel gaat opsturen naar ons neem dan aub eerst contact met ons op per mail. Wij leggen dan de procedure uit hoe het versturen en retourneren in zijn werking gaat. Als u uw toestel opstuurt heeft u het gemaakt en wel binnen 48 uur weer in huis.